Emelie

Love the life you live - live the life you love

pettson och findus

Kategori:

idag har jag vart på skolan i vardaglig ordning. va faktiskt sjukt ambitiös hela dagen. :) så jag är nöjd med mig själv. känner mig rätt förberedd för allt som kommer. sen efter skolan drog jag å anna ut på en tripp på bokrean. hon hittade galet mycket böcker. å hon köpte äve skärgårsdoktorn-boxen så nu ska vi svulla järnet å kolla på skärgårdsdoktorn :) förmodligen lär det väl bli lite amrband till wednesday oxo :)

valde i-val till trean igår. blev småföretagande b å rättskunskap. mumma säger jag :) sen såklart engelska c.

å snart är det lov oxo. känns så sjukt skönt. vila upp sig lite. fast jag ska ju dock hänga på körskolan typ hela veckan var det planerat. men om ekonomin håller med mig så drar jag nog upp till åre med erica "socker" nån dag oxo :) mys å gos. vi ska även kika film i helgen . juno tänkte vi kika på iaf.

nåväl nu ska jag spela lite pettson å findus i snickarbon like back in the days. blev helt förtvivlad när mamma sa att dom skulle slänga alla barn-dataspel så jag plockade på mig dom jag ville ha å tänkte att jag skulle äga järnet :) hittade iaf pettson & findus i snickarbon, mysteriet på greveholm och robinson. så nu ska jag spela såna spel för första gången på 10 år i väntan på att anna ska käka klart. :)

aja det va väl allt jag hade på hjärtat. peace suckers.

image78

Kommentarer


Kommentera inlägget här: