Emelie

Love the life you live - live the life you love

paint the silance

Kategori:

världens bästa låt som jag precis upptäckte. underbar :)

apropå alla dessa fega personer som skriver små "gnälliga" kommentarer lite då och då. om ni ska skriva nåt elakt kan ni väl vara mogna nog att skriva ett namn? eller så kan man bara låta bli. för jag bryr mig inte om om ni tycker att det är si och så på erat gnälliga sätt. stör ni er så är det väl bara stänga ner internet å låta bli att läsa? eller? så lägg ner detta omogna påhitt. om ni ska kommentera "elaka/gnälliga" kommentarer så skriv gärna ett namn. å ja jag älskar snus oavsett vad ni säger, å det sår jag för!

nog om det, har vart sjukt duktig denna eftermiddag å snart skrivit klart min historia uppsats. på 10 sidor. trodde aldrig jag skulle komma nånstans men sen var det bara att sätta sig här å göra det å nu är det snart klart. känns så skönt. kan pusta ut lite å göra klart den imorrn på lektionen.

nåväl nu ska jag nog rita lite för det var så länge sen å fortsätta lyssna på paint the silance :)
todiloo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: