Emelie

Love the life you live - live the life you love

paint the silance (igen)

Kategori:

bara för att denna låt är underbar å den passar rätt bra idag, eftersom jag har haft bild idag. så himla chill med bild. att rita är verkligen bland det bästa som finns :) tänkte rita lite nu ikväll faktiskt :) eftersom jag höll påå rita så sjuuuukt mkt förra året men la ner det lite smått å har saknat det som tusan så ska jag börja igen. jag ritar främst porträtt eller träd. porträtt är roligast eftersom det är lite svårt. perfektionist som jag är när det gäller saker jag tillverkar så tar det lång tid å när det är klart så blir man så nöjd :)

så det ska jag sysselsätta mig med ikväll.. mys å gos.

kan även berätta att mitt å annas märke wednesday håller på att få en egen hemsida. mer om det kommer senare.

imorrn blir det margaritas för hela slanten. ska bli gott å kul. :) vi kommer förmodligen bli monkeydrunk hela högen :) näe nu ska mlisan rita. piiiiz

image70

Kommentarer


Kommentera inlägget här: