Emelie

Love the life you live - live the life you love

jahopp, där rök folkvagnen

Kategori:

den här helgen har bestått mycket av asthon kutcher. men det gör inget för han är grovt snygg. oavsett om han flummar sönder å hånglar upp en kille så är han fortfarande lika het. en dag ska jag gifta mig med han! så det så. kollade iaf på dude where's my car igår å a lot like love i fredags. beacoup kutcher pour moi :)

anyway, idag är mlisan uppe med tuppen. sjukt skumt, eller kanske inte. jag somnade som ett barn typ klockan 10 igår kväll efter att ha försökt hålla ögonen öppna för tvn. hursomhelst så va jag på 40-års kalas för min lilla mamma, vilket må jag säga va rätt konstigt. min lilla mamma börjar bli stor. det va mysigt iaf, massor med god mat å tjocka feta släkten. momma höll ett tal som va jättegulligt, typ berättade om när hon berättade för sina moffas föräldrar (fammi å sten) att dom skulle ha barn, så hade sten sagt "jahopp, där rök folkvagnen", det eftersom momma bara va 16 år. haha det va iaf ett väldigt långt tal där många kom in med sina egna delar. 

nåväl, i fredags va jag på skolan å gjorde ingenting, fick veta att jag å anna va dom enda som va duktiga i individuella idrotter. orkar inte förklara nu men stackars micke . sen drog jag, erica "socher", anna, burre å paula mer på tehuset å käkade lite. sen drog jag å anna hem till anna för att organisera alla armband i en pärm. så nu är det lite mer ordning på allt. sjukt skönt. :)

nu ska jag dricka lite snabbkaffe, kolla på film å göra armband :) tror iaf jag ska kolla på we own the night :) todiloo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: