Emelie

Love the life you live - live the life you love

"jag antar det fanns nån du skulle ringa om jag inte fanns"

Kategori:

är ledig idag. sjukt skönt. jättefint väder ute så jag funderar på att ta med mig datan ut på altanen och skriva klart min uppsats. får se hur jag gör. men mysigt skulle det va :) det ser nästan ut som sommar när man tittar ut från mitt fönster nerifrån. ingen snö på granen utanför å jättesoligt å blå himmel. jag bara måste ut :) för dt är såna här dagar som är som bäst :) jag vill ha sommar å vår roadtrip till gotland.

kollade på wallander igår, fast det verkar som att jag somnade efter nyheterna för jag vaknade typ fem å då va tvn fortfarande på å jag kommer inte ihåg vad som hände i slutet så jag antar att jag somnade. synd det eftersom jag förlorade min wallander oskuld, ville ju liksom se hela. men aja. får kolla nån annan gång :)

weei nu har mitt internet börjat dansa bugg. segt. nåväl jag ska ändå skriva uppsats nu. todiloo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: