Emelie

Love the life you live - live the life you love

en snus efter maten

Kategori:

jaa jag å anna pumr denna låt om och om igen när vi är ute å glider. :)

igår va vi här å chillade med småpojkarna, dom drog sedan på fest å jag drog hem å anna till niklas. en väldigt kort kväll men chill ändå. gjorde en mössa åt anna som hon verkar väldigt nöjd med:) vi kollade oxo på 10 things I hate about you, till heath ledger's ära, eftersom han dog för drygt en vecka sen.

nu sitter jag hos anna å hon duschar, vi ska sedan bege oss till bydalen för lite snowboardåkning. mys å gos. tror dock inte att dte blir nåt åkande idag utan dte får nog vänta tills imorrn. synd att det blåser så mkt dock. det blir nog lite alkoholdrickande ikväll oxo :) å förhoppningsvis bastu, har även tagit med oss trollkaren från oz eftersom anna inte har sett den. ojojoj hur kan man inte ha sett dne hundra gånger när man va liten? nåväl. är fett trött idag, trots att jag har druckit både snabbkaffe å red bull.

red bull är underbart. dock inte lika underbart som snus. jag menar en snus efter maten är det bästa som finns. snus är Guds gåva till folket. utan tvekan.

dagens modediss: dc- skor. visst att jag äger ett par men dom är snygga men jag använder dom inte längre eftersom jag mådde för dåligt av att ha dc-skor på fötterna. men igår såg jag en hemsk syn. en emo med rosa-svarta dc-skor leggins åch tjocksockar! jag ville bara gå fram och säga nåt elakt men eftersom jag är så snäll så höll jag det för mig själv. dessa dc-skor är busstorgarnas sak, så ni andra som är normala kanske borde ta lite förnuft till fånga och skrota dom..

piiiiiiz
image66
en gång i tiden var jag å anna i sthlm å hängde. :) jag tror dte är den hemskaste bilden någonsin men jag bjuder på den :)

Kommentarer

  • Niklasbb säger:

    snus, helvete

    2008-02-02 | 21:58:55
    Bloggadress: http://niklasb.blogg.se
  • ------------------------------ säger:

    jaa, för gud hade velat att alla skulle gå runt med muncancer!

    2008-02-05 | 16:33:50

Kommentera inlägget här: