Emelie

Love the life you live - live the life you love

brain leech

Kategori:

sitter här med laptopen å snus i högsta hugg å lyssna på elektro. sjukt chill.

imorrn ska jag befinna mig på körskolan 07.30 för min första körlektion. sen efter den ska jag plugga lite teori eftersom jag inte börjar förrns 10. sen blir det volleyboll på må bra sen slutar jag. då tänkte väl jag å anna ta en sväng på stan, sen ska jag övningsköra lite med papi, å sen imorrn kväll ska jag å erica kolla på film :) jag ska även lära henne att göra armband så hon kan komma in i wednesday :)

sen på lördag tänkte jag bege mig till mor för att bli smittad av influensa eftersom det tydligen går i släkten för tillfället. näe men jag tänkte iaf dra dit å bara ta det lugnt :)

aja det va väl allt för idag. todiloo

I don't worry cause' everything is going to be alright


image79

Kommentarer

  • Tyskie säger:

    vare inte du som hade slutat vavava?! o vart e jag i dina bloggar? :O

    2008-02-28 | 21:46:14
  • emelie säger:

    men tim jag sa ju att du skulle påminna mig. å ja jag hade ett litet uppehåll men allt gick bara åt pipsvängen både i skola å humör så jag tog ett klokt beslut å började igen :)

    2008-02-29 | 22:51:34
    Bloggadress: http://brandenish.blogg.se

Kommentera inlägget här: