Emelie

Love the life you live - live the life you love

blood diamond

Kategori:

ja som vanligt ligger jag här i sängen med datan. sjukt chill faktiskt. i övrigt har jag vart på skolan idag såklart, sen har jag gjort armband till vårt kära märke wednesday. anyway, tänkte kolla på blood diamond snart :) visst att jag har sett den tusen gånger men jag kan lätt se den tusen gånger till, jag menar åhh :)

i helgen blir det nog häng med erica :) äntligen, vi har typ inte hängt på hur länge som helst. dock så brukar vi lyckas att gå upp på matmästarn å köpa red bull å kexchoklad sådär en gång i veckan :) vilket behövs på onsdagar å torsdagar om man ska överleva eftermiddagen. men man blir himla effektiv må jag säga. jag jobbar nog aldrig så bra som på samhällelektionerna när man har tagit en red bull. så bra att sören vid vissa tillfällen har fått säga åt mig att jag måste lugna ner mig efersom jag oftast är klar med uppgifterna när han har pratat. vilket inte är så vanligt för min del annars. så ja red bull det är en bra uppfinning.

anyway, vi är ledig på fredag så det blir chill på news :)

tim du är flumm,  så nu har jag skrivit om dig i min blogg. nöjd?

näe det va väl allt för idag. dags för blood diamond för min del nu :) peace

Kommentarer

  • Petra säger:

    aa förstår det. men tycker ändå att den dagen blir så förstorad, det är inte så speciellt! :) haha. och ja, samma här.. eller jag kan äta vad jag vill och går aldrig upp i vikt. men det kanske kommer sen.. men äh, den dagen den sorgen ;) man måste ju passa på, haha.

    2008-02-13 | 22:00:13
    Bloggadress: http://puccah.blogg.se

Kommentera inlägget här: