Emelie

Love the life you live - live the life you love

14 timmar

Kategori:

jaa nu har jag sovit i 14 timmar, tänkte att åhh då borde jag må jättebra å va pigg men nej, jag har ont i huvudet lite i halsen å känner mig febrig. så jag tog beslutet att stanna hemma å ta det lugnt istället.
åkt till bydalen i lördags med anna, sen kom niklas å pg å hängde med oss. pg var en läskig karl visade det sig då han hade raggat på mig hela kvällen. sen drog anna till med att jag hade haft kille i tre år osv osv. faaan va kul dte va :) sen igår låg jag å anna i soffan å kollade på trollkaren från oz å the beach, kokade lite ägg åt mig så jag fick i mig lite frukost å så. sen vid tretiden tyckte vi att det va dags att ge sig ut i backen så vi hann med cirka 6 åk, vilket va lagom eftersom det va 25 minus typ. å fyy så kallt det va..huvva. sen tog vi oss hem efter en lång resa, med letande efter ställ at köpaa snus och mat. det tog ett tag, nämligen tills vi va i ytterån.

aja nu ska jag hämta lite snabkaffe å ligga här under täcket hela dagen å kolla på vänner, för ack så ont jag har i huvudet. aja piiiiiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: