Emelie

Love the life you live - live the life you love

the robots

Kategori:

har blivit rätt dålig på att skriva har jag kommit på, men jag har knappts suttit vid datan sen i söndags. har fastnat i twilight-dimman. läst non-stop från i måndags tills igår. å jag som aldrig trodde att jag dels skulle läsa e bok frivilligt och isf absolut inte sträckläsa den. nu har jag gjort det med två och det kommer att bli två till efter jul. sjukt bra böcker iaf :) härligt att hitta nåt intressant.

idag har jag klippt mig. världens härligaste tjej som klippte mig :) hon va helt facinerad av mitt hår. sen dess har jag inte gjort mkt. skrivit en krönika. är ledig idag iaf.

ska ner på stan om nån timme sen ska jag bort till burre för nån slags förfest inför julbordet ikväll. ska bli en riktigt trevlig kväll :) skönt å komma ut lite efter dels min dimma å dels min förkylning som börjar leda mot sitt slut. fortfarande helt täppt men det måste ju släppa förr eller senare.

mindre än en vecka kvar tills det är lov nu iaf. ska bli så sjukt skönt att va ledig. hoppas jag kan övertala anna att åka med till åre över nyår oxo. men hon verkar ha bestämt sig att det är det sista hon vill. synd är väl det. men vi får väl helt enkelt go our seperate ways på nyår.

nu ska jag få i mig nånslags föda eftersom jag inte har ätit nåt idag. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: