Emelie

Love the life you live - live the life you love

somewhere over the rainbow

Kategori:

har ont i huvudet men glad för det är jag ändå men gladast är nog räven.

sen sist har det väl inte hänt mycket. har haft prov, som sket sig totalt men det gjorde inget. sen igår va jag ut på äventyr med bananna å skulle få igång hennes bil. vi va ganska nervösa att det skulle explodera men med pappas hjälp gick det ju bra tillslut. vi fick igång bilen å jag fick köra annas röda fara för första gången. en väldigt speciell bil. men dte gick bra. sen skulle vi utan pappas hjälp koppla in batteriladdaren i bilen. vi tog skydd båda två och väntade med spänning. dock så fick vi inte igång laddaren men den funkade ändå.

å i helgen ska jag kolla på två bilar. hoppas att det är nån av dom som passar. dels att rasmus kan fixa det som är fel på dom å dels att det är nåt å ha osv. om inte annat får jag fortsätta min jakt som jag ska börja nu. bara kikat lite på blocket tidigare så jag ska väl knappast påstå att jag har ansträngt mig. men sen kom momma å sa att det fanns bilar. hur som helst så kan vi ju hoppas att jag kommer hem med en bil i helgen.

på lördag blire julmiddag med brudarna. ska bli sjukt chill. å imorrn får vi jullov. det sista jullovet. skumt. men det ska bli gaaalet skönt å va ledig. dock så blire knappast nån vila eftersom vi har typ 5 grejer att göra tills efter lovet. det suger men jaja. bara å ta tag i det å fixa det så snart som möjligt så man har dte gjort å kan chilla resten. egentligen bara filosofin och etiken som det är bråttom med. resten kan jag väl vänta lite med men då blrie stressigt sen så det är lika bra att börja å försöka komma igång.

kan oxo meddela att jag har färgat håret och klippt mig. hela fem cm. ingen märker nån skillnad ändå typ, men dte har jag iaf.

nu ska jag koncentrera mig på bonde söker fru. peeace suckers



take me back

Kommentarer


Kommentera inlägget här: