Emelie

Love the life you live - live the life you love

körkort part 2

Kategori:

nu när jag har piggnat till lite kan jag berätta lite mer. körde upp igår. va jättesjuk och hade feber men trots det så klarade jag det. dock så har jag nog inte riktigt förstått det tror jag. har typ vart likgiltig dels hela dagen innan igår sen från att jag klarade körkortet också. vet inte riktigt vad det är med mig. känns väl typ overkligt eller nåt. men det känns ändå bra :) skönt. förstår det nog mer när jag får hem körkortet i veckan :)

i tisdags såg vi twilight. den va hur bra som helst :) en riktig mysfilm. man kan behöva lite romance i mörkret :)

har iaf varit hemma igår och idag. börjar känna mig bättre nu. hoppas att det håller i sig. men det brukar oftast bli så att man känner sig bättre av ren uttråkning:P men jag ska iaf blir frisk nu!

aja that's it. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: