Emelie

Love the life you live - live the life you love

hosuewives

Kategori:

åh jag är kär. housewives va obeskrivligt bra. det finns helt enkelt inga ord. underbart! :)

aja, som alla kanske förstog så vare grymt i lördags. träffade robert för första gången på years oxo :) i fredags vare däremot sådär. drog hem vid typ halv ett. vilket tyder på att det i princip sög. men men va skönt å komma hem i tid så jag va utvilad till lördagen.

igår blev jag förkyld. va febrig å det bara rann i ögonen. sjukt störigt. samma sak idag fast jag mår ändå rätt bra. men det måste ha sett rätt kul ut när jag gick på stan och grät och skrattade på samma gång. eller nåt.

imorrn kommer förmodligen mina grejer från junkyard :) ska bli kul :)

ikväll ska jag skriva en uppsats. that sucks. sen måste jag försöka hinna med lite bil också eftersom min uppkörning närmar sig med stormsteg. får se hur det går men jag hoppas verkligen att jag klarar den, börjar bli nervös nu iaf.

näe nus ka jag sätta igång med bajsfilosofi. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: