Emelie

Love the life you live - live the life you love

hills

Kategori:

i fredags vare julbord. vissa gjorde bort sig så sjukt vilket va rätt kul :) jag tog det ganska lugnt dock. va inte så pepp egentligen. va mest bara trött osv. men dte va trevligt så länge det varade. tror aldrig att jag har lämnat krogen så tidigt dock. drog hem vid tolv.

igår chillade jag bara. tog en kurerings-dag. va inte bakis men jag tyckte att jag kunde behöva lite vila för min förkylning ändå. det va rätt skönt iaf.

idag har jag bakat lussebullar. det blev galet gott :)

nu ska jag försöka plugga lite. annars kommer det gå sääämst på provet på tisdag. en redovisning imorrn å prov på tisdag sen är allt klart innan jul :) skönt med bara fyra dagar kvar innan lovet.

plugga nu iaf. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: