Emelie

Love the life you live - live the life you love

spa

Kategori:

ja nu har jag börjat jobba på 118100 svar på allt. eller ja har utbildning idag oxo men sen så. om det går bra på slutprovet vill säga men det ska det nog göra.

hade en underbar yra. justice ägde allt! hela badhusparken stog bara å dansade till sjuk elektro. kan det bli bättre? sen var det ju lasse såklart. det va inte heller dålgt vill jag påstå. sen presidenttalet. lika bra som alltid. å sen håkan. resten av tiden hängde vi mest på tc, såg ju lite mer oxo. typ kleerup å robins kusin. det va grymmt det oxo.

i lördags fyllde robin 20 så vi va ut till ås vid 14.00 å började förfesta. det va jättekul. massa skönt folk å underbar mat :) sen fick jag leka med en systemkamera å det visade sig att jag ägde :) så jag vill ha en. :)

nu ska jag käka sen ska jag börja röra mig in till stan för arbete. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: