Emelie

Love the life you live - live the life you love

smash attack!

Kategori:

idag va det första dagen i skolan. gjorde inget idag så det va väl rätt chill. ska även sälja min miniräknare till emelie så jag är nöjd :)

i helgen va jag först ut i fredags. sen åkte jag i lördags på en liten impulsresa till trondheim å hälsade på en DLF (Dear Little Friend för den som inte visste). det va sjukt chill iaf. :) skulle åka hem i söndags kväll men jag missade såklart tåget. vi kom dit när tåget rullade iväg, men jaja. en kväll till med min vän va väl inte fy och skam.

sen igår när jag kom hem efter en tågresa med galet mkt sömn så drog jag på mig pyamasbrallorna å en fet tshirt å njöt av min sista dag på sommarlovet men äkta lathet. det va sjukt skönt iaf. speciellt eftersom jag va rätt trött efter helgens alla äventyr.

anyway, imorrn är det frilovsdag. jag är bitter över det fast jag är ändå på bra humör idag so nothing can pull me down. aja better than school. ganska chill schema iaf. eller ja det va väl varken chill eller jobbigt. har så få kurser så det blir typ 100 lektioner i veckan av samma ämne. men men. det får funka ändå. alla jobbiga kurser är ju slut nu :) å det ä rju faktiskt bara typ 9 månader kvar sen tar jag studenten! :D hallelujah!

näe nu ska jag ta mig en snus. virka mössor å kolla vänner. :) är rätt lockad av mjukisbyxor oxo men jag vet inte hur lång jag kan gå.

om nån vill köpa tickets till crystal party på marite på fredag så finns biljetter hos mig för 60 spänn!

peace suckers!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: