Emelie

Love the life you live - live the life you love

det roligaste i mitt liv

Kategori:

hände idag. eller ja roligaste var det kanske inte emn det va lätt topp 10 iaf. va inne på mitt rum , rasmus i sitt när det låter BANG! jag sprag in för jag trodde typ att hyllan hade rasat eller nåt. så möter jag rasmus i dörren alldeles tårögd åsså berättade han om hur han hade fått en blackout å ramlat på golvet å legat där å skakat. jag fick värsta visionen i mitt huvud å garvade tills jag inte kunde andas längre. jag vet kanske inte ett "bästa storasyster" moment men det va bara så sjukt kul. jag fnissar i detta ögonblick bara av tanken.

nåväl moving on. imorrn ska jag å fredrik kolla på film är det sagt. har inte träffat han på typ ett halvår så det ska bli kul. en annan sak som jag bara är förbannad på apropå ingenting är att jag är såååå förbannad att det har snöat i typ två dagar i rad. jag vill ha vår nu. jag ställde in mig på det på min å rasmus promenad i söndags. sunshine come back to me!

näe nu ska jag typ göra nåt vettigt. typ borsta tänderna. och sen försöka att ta mig upp till bildlektionen så jag inte missar den igen pågrund av att jag försover mig. aja. det va väl allt. todiloo.

image84

Kommentarer


Kommentera inlägget här: