Emelie

Love the life you live - live the life you love

boy, do i've got news

Kategori:

för det första har jag bokat in uppskrivningen idag :) så 20 maj klockan 08.45 sitter jag på vägverket och skriver teoriprovet :)

för det andra så ringde min chef från svenska dagbladet mig idag och erbjöd mig samma jobb som förra sommaren. alltså svenskans kundtjänst 5 dagar i veckan 8-17 varje dag hela sommarlovet. något jag är rätt tveksam över eftersom jag helst inte vill jobba i sommar. vill bara chilla ju. men jag velar fram tills imorrn eftermiddag då jag måste ha bestämt mig. men det lutar åt att inte ta det eftersom jag inte har lust att sitta inne två somrar i rad. men vi får se. måste som sagt vela lite till.

aja är nästan frisk nu. äntligen! det visade sig rätt bra vad vila kan vara bra. eftersom jag inte såg nån mening att dra in på skolan idag på en lektion så stannade jag hemma då. å nu mår jag mycket bättre än vad jag förmodligen hade gjort om jag hade åkt in. fast jag å anna fikade på news iaf. som planerat sen en vecka tillbaka typ.

anyway, imorrn blir det skola sen körlektion. sen plugga sönder. har psykologiprov på torsdag. å stupid as girl som jag är så glömde jag att hämta böckerna idag så jag ligger pyrt till tyvärr. men jag ska plugga imorrn som sagt. åsså är det bara på två kapitel så det ska nog gå bra ändå.

sjukt skönt att våren är här på riktigt, hoppas det blir lika fint väder i sommar :)

nu ska jag kolla på scrubs. ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: