Emelie

Love the life you live - live the life you love

back in buisness

Kategori:

va ett bra tag sen jag skrev nu men jag har varken orkat eller haft tid typ. aja men nu är jag back in buisness. :)

anyway, kollar på vänner å chillar. ska plugga snart. har historia prov imorrn å det känns inte allt för kul. speciellt eftersom det är rätt tråkigt. så jag ska bara plugga ikväll.

annars sen sist jag skrev har det väl inte hänt så mycket. i helgen va jag med erica å kollade på film, eragon å nån till. eragon va helt sjukt grymm iaf :) sen i lördags va jag å mamma på stan. fick ett par "löparbyxor". sjukt sköna. sen drog jag ut å sprang en stund vilket inte gick så bra. mådde sämst men sånt är livet. sen började snön komma precis när våren va här. vilket va lite störigt.

aja nu ska jag plugga. peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: