Emelie

Love the life you live - live the life you love

13 kapitel nationalekonomi

Kategori:

igår skulle vi va uppe hela natten va det tänkt men eftersom hälften av oss började bli trött vid typ 8 så blev det inte så mycket av med det. jag å erica drog hem vid halv ett men dom andra hade tydligen spelat nå spel fram till fem imorse. men men. jag sov som en stock driekt när jag kom hem iaf :)

hade tänkt dra in på körskolan idag men jag pallade inte så det blev inte så. istället har jag legat inne å knarkat hostmedicin för fulla muggar. pappa köpte nämligen äntligen hostmedicin åt mig igår. två veckor efter att jag blev sjuk. weei snabba puckar här. njaa. men men. nu har jag den iaf. va förbi anna en sväng också å hämtade lite pärlor å gilmore girls å snus. eftersom hon igår köpte snus åt mig men den lilla stjärnan gav mig en dosa som va slut, märkte jag på vägen hem. men jag har iaf vart lite duktig idag å skrivit ett arbete.

anyway, sen ikväll kanske jag ska va med erica. jag vet inte riktigt vad vi kom fram till igår. men men. hon har träning till typ 9 så vi får se. men nu tänkte jag va duktig å plugga lite. för jag menar 13 kapitel nationalekonomi är ju faktiskt ingenting man kan allt i huvudet direkt. å vi har prov direkt efter lovet så jag har inte så mycket till val. eftersom jag ska få mvg på det här provet. så det så.

tror vi har nationella i matte nästa vecka också. rätt säker  på det. det känns ju inte så bra iaf. fast äh. nu är det lov så nu ska man inte prata om sånt.

tandläkaren ringde för några timmar sen å frågade om jag ville komma dit imorrn. jag lät lite tveksam å tanten sa ja men det är faktiskt så att om du inte tar den här tiden så får du en i juni. så jag suckade lite å sa jaa okej då. jag som hade planerat att sitta på körskolan typ hela dagen imorrn eftesom jag inte va dit idag. men då kommer det typ inte bli av överhuvudtaget eftersom det är halv två, meningslöst att åka dit innan å meningslöst att åka dit efter. om jag inte ställer klockan å går upp snuskigt tidigt såklart, men dte vet jag inte om jag vill. aja får se hur jag gör.

näe nu ska jag plugga. peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: