Emelie

Love the life you live - live the life you love

yaah man/ inte ett namn att leka med.

Kategori:

precis hoppat ut ur duschen. sitter nu här i fåtöljen å är en liten nerd, lyssnar på lite elektro. är också helt galet trött. tänkte sussa tidigt ikväll. ska bli skönt. hade nästan kunnat gå å lägga mig nu. the heartbreak kid är snart nerladdad å klar så då kanske jag kikar på den..ingen aning om vad det är för film. bara ladda ner nån random. :)
kom precis på att vi inte går särskilt mkt i skolan den här veckan. well, den här slappa dagen är avklarad sen imorrn har vi monster dag men sista lektionen på tre timmar ska vi på nå studiebesök. rätt chill, tycker jag, sen på onsdag har vi bara en redovisning i historia sen religion. börjar typ 14.00 då. sen på torsdag är det väl som valigt tror jag fast det är lucia då om jag inte minns fel å då går lite lektion bort. sen på fredag är jag ledig.. :) eftersom jag har egen idrott på individuella idrotter å är kompledig på må bra.. shohoooo! fett clean vecka. då kanske man dessutom har en chans å komma ikapp lite. Anna baby, kanske åka bräda på fredag btw?

fixade iaf historian som jag va sen med idag. skönt å ha den gjord. dok så har vi u redovisning i historia på onsdag. får se hur det går. tro det eller ej men det känns så skumt å ha nåt på svenska. tror det är första gången i år vi har nåt på svenska. det är lite roligt det där. att man blir så van med engelskan bara för att man läser allt i skolan på engelska. man tänker väldigt mycket på engelska. å ibland är det lättare att hitta orden på engelska än svenska. just därför kanske jag ska skriva här på engelska i fortsättningen.? näärå. det ska jag inte.

hmm nu är det bara två veckor kvar till jul. känns skönt. ska bli skönt å va lite ledig å ha lite mysigt :) kanske åka till bydalen å bara åka.:) visst att jag föredrar åre men ähh. vill ju åka med min bästa anna.:)

det va förövrigt ANNA-DAGEN igår. så jag hade namnsdag. även Anna, mamma, gammelfarmor, soofy med flera. grattis. alla osm inte visste det så kan jag erkänna att jag heter Anna Kerstin Emelie Brandén. Det ni! det är inget namn att leka med. visst att alla skrattar med ja. är man döpt efter farmor så. :)

näe nu ska jag sätta på nån film å njuta här under filten, kanske virka en mössa? :)image8

                                                       YAAH MAN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: