Emelie

Love the life you live - live the life you love

twister

Kategori:

ja i helgen har jag pysslat med följande. i fredags vunnit på poker för första gången i mitt liv :) därefter körde vi även lite twister å åt clementiner å drack öl å åt kladdkaka. inte allt på samma gång dock. sen i lördags sov jag ut riktigt å bara njöt av att jag inte jobbade. sen gick jag i pyjamas till typ 17.00 då jag hoppade in i duschen inför middagen.
efter det så va jag med erica. vi drog in på stan å hyrde film å köpte godis för hela slanten. påsen som allt förvarades i va vårat kärleksbarn/bag of lööööve. sen käka vi godis å naturchirre å kollade på den vita massajen, vilket förövrigt va den skummaste filmen ever. å sexscenen va väl liiiite väl lång/detaljerad kanske. innan filmen va jag även lite dum å rasistisk å skämtade järnet. det va så kul så jag började asgarva innan jag änns hade berättat. men sen berätta jag tillslut å erica skrattade minst lika mkt som mig.
sen följde jag lilla erica hem, å då stampade vi med leeroy ;) hoppas att ingen såg oss. personen jag pratade med efter det frågade iaf om jag va full. vilket jag inte va. jag va bara fettt flumm.:P

sen igår va jag å papi på julmarknad. det va mysigt. sen käkade vi fondue. åh det va så gott. jag älskar att vi käkar lördagsmat på söndagar hos papi :) alltid så gott. sen kollade jag på lite nisse hult igår kväll.

å det va väl allt. idag ska jag på två lektioner sen ska jag hem å plugga.

image7

jag å olle spelar twister.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: