Emelie

Love the life you live - live the life you love

manslukerskan

Kategori:

ja det är tydligen jag det. enligt anna. man kan ju undra vad hon undrar med de. vill du utveckla honey?

nu har vi iaf vart på länsarkivet å minnesbanken. heelt halet tråkigt. men nu kom jag hem å satte på lite The killers, extra kärlek till Somebody told me. åhh..:) känns som äkta emomusik å inte likt nåt jag brukar lyssna på nuförtiden. fast jag tror jag har en liten period med lite old music. eller ja sånt jag lyssnade mkt på förr. Goldfinger har också fått den äran att spelas lite. Ja massa sånt lyssnar jag på i dessa dagar, å lite elektro å oldschool hiphop.:)

ska skriva min del om medeltiden nu. ska skriva om en överklassfamilj i sverige på medeltiden. tjohooo! sen ska jag göra klart engelskan om lilla Arnold. sitter även å kollar min jobbmail nu. fett segt. 113 olästa.

är galet sugen på bräda nu iaf. å på mat. hoppas det blir lite åkning inom snart, annars blir jag galen.

ja det va väl allt jag hade å säga för idag.image9

Kommentarer


Kommentera inlägget här: