Emelie

Love the life you live - live the life you love

let me clear my throat

Kategori:

som jag anade så har det inte blivit nåt pluggande. fastnade vid datan istället. lyssnade iaf på sjukt mkt bra musik. mycket oldschool hiphop. alltid lika nice :) jag är helt sjukt trött nu. känns som att klockan är typ 6 på morgonen. kanske har å göra med att fredrik ringde å väckte mig klockan ett inatt. å samma sak hände i lördags natt fast då var det jon å mattias. huvva. kan inte folk lära sig att man sover på natten? visst å ringa sent på helgen det gnäller jag inte över..:) men på en söndag, oh my oh my. jag undrar vad som kan va så viktigt? hade förövrigt en grym dröm imorse som jag inte kommer ihåg vad den va om. men härlig minns jag att den va iaf. däremot förra veckan hade jag en så sjukt mysig dröm på morgonen. åhh den va så grym. tänker inte säga vad det va men najz as hell :) jag undrar varför man alltid drömmer så härliga saker på morgonen när väckarklockan alltid ringer? visst att det bara är å sätta på snooze å fortsätta drömmen utan probs men det är ju rätt störigt. jämt när jag har nån härlig dröm som den förra veckan eller som gången jag drömde att jag å bob marley sjöng redemption song tillsammans på hans koncert, måste alla dom drömmarna va precis när det är dags att kliva upp. vet inte hur många gånger jag har försovit mig pga en cool dröm. sånt är mysigt iaf.

nu ska jag nog borsta tänderna, krypa ner under täcket å kolla simpsons tills jag somnar. visst att klockan bara är halv åtta men ähh. screw it jag tänker sova oavsett hur tidigt det är. fett skönt ju..:) god nattimage2

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hahaha, aa vet... diggar min nya frilla. jag passar så hårt i blont hår :D

    2007-12-04 | 14:46:14
    Bloggadress: http://madlib.blogg.se
  • hemlig beundrare säger:

    vad söt du e :)

    2007-12-10 | 09:28:18

Kommentera inlägget här: