Emelie

Love the life you live - live the life you love

lean back/nackspärr

Kategori:

jag vaknade imorse med nackspärr. å jag lovar er som aldrig haft det. det gör så j-vla ont! känns ju helt cp oxo. my guess är att jag har sett ut som nån 100årig kärring hela dagen. typ huvudet lite halvsnett å spänd som en hjort å vridit på hela kroppen bara för att se vad som hände rrunt omkring. goosh alltså. jag som va så fett sugen på volleyboll på idrotten. får hoppas att jag är bra tills på fredag eftersom det är bräda inplanerat då. nåväl. va iaf på skolan å hade allmätn ont all day long. gick till skolsköterskan å fick lite smärtstillande kräm och två doser ipren. sen va det hål. jag å malin käkade på donken eftersom det va soppa. jag undrar hur mycket pengar man har lagt ut på mat pga att det är soppa eller biff eller korv typ JÄMT. värdelöst. visst biff å korv det tycker väl dom flesta om så det är det säkert bara jag som gnäller om men jag menar. soppa. alltså det är typ knappt mat. hur som helst så va jag å malin på donken å käka. sen kollade jag på när hela min klass va crazy during banka bäver. alltså seriöst. jag trodde att min klass va rätt uppfostrad å så..jag menar vi går ju faktiskt internationell å alla har typ mvg i allt. men sen till min förvåning så lite kortspel å det blev bara en himla massa piiiiip om det hade vart censurerat på tv. oh my alltså. därefter var det iaf tre timmar religion som gällde, grupparbete. vi kom fram till att ottar ska ha en bastkjol på sig och va målad i brunt på våran redovisning imorrn. sen hade jag bajsont i nacken å började röra mig hemåt sådär två timmar innan lektionens slut. längtade som ett djur hem till en värmedyna på nacken. sjukt skönt. så jag kom hem la mig i soffan eller ja..snarare stoppade ryggen full med kuddar eftersom jag inte kunde ligga ner utan att det gjorde ont, sen kollade jag på toon disney där det visades piff å puff. så himla grymt, just like old times. sen visade det sig att dom har börjat sända oc igen..å jag blev så nöjd när det va första säsongen, avsnittet när marissa tar en överdos i TJ. goosh jag måste skaffa första säsongen. har ju andra å tredje å förmodligen kommer jag få fjärde i julklapp eftersom det i princip har blivit tradition å ge mig oc boxar..iaf dom två närmsta åren.;) hoppas på det till jul oxo. det är precis lagom där efter jul, juldagen händer inte ett piss. så då ligger man i soffan å käkar all choklad man har fått å kollar på oc all day long. å så håller det även på under annandagen. sen kanske man pyser ner på stan dagen efter det å sen kollar man på lite oc å äter ännu lite choklad. sen börjar dte närma sig nyår å då käkar man middag med vänner å dricker öl å njuter. sen på nyårsdagen är man fett trött å bakis å orkar inte ta sig upp ur sängen på hela dagen utan ligger i sängen å kollar oc å äter ännu lite choklad å kanske beställer pizza med bror å allmänt svullar. alltså shit va man borde bli fet under julen. ett mirakel att jag inte blir det för är det nån gång jag svullar så är det hela december å i början av januari. men jag har aldrig märkt nån skillnad i vikten. skumt det där. lussebullar är iaf bland det bästa som finns. mumma. ikväll ska jag mamma å bror åka å hälsa på momma å moffa å då lär det fikas lussebullar å kaffe/te..:) moffa va förövrigt hit med en bastkjol nyss. såklart ville han massera min nacke eftersom jag inte änns kan titta rakt fram å han kan massera. jag övertalade han dock att det gör så freakin' ont. räcker med att skolsköterskan i princip tog livet av mig när hon smorde in nån smärtstillande salva å masserade in dte lite. å satan va ont det gjorde. jag tror minsann att jag skrek. uscha. å jag ser inte fram emot å gå å lägga mig eftersom det bara gör gaalet ont. usch å fy. näe värmedynan får bli min vän dom närmsta dagarna. aja nu har jag bytt ämne sådär 100 gånger. kankske svårt å hänga med? :P
aja. nu ska ni få se bild på mina underbara skor å även bild på mig i soffan. bara för att dte är synd om mig.

fu-gee-la
image2
åh dom är så lovely.:)

image3

åh det är så grymt synd om mig. sådär låg jag orörlig i timmar. :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: