Emelie

Love the life you live - live the life you love

lately i've been bothered by your side

Kategori:

ja jag säger bara det. anna ternheim. hon har fått kontrollera min ipod idag. Tribute to Linn, det är min gråtlåt. himla fin.

nu har jag ätit mat å duschat. känns skönt. tänkte snart sätta på pride and predjustice för andra gången idag.. den är otrolig. det är min nya gråtfilm. sett den en gång hittills men jag tror jag å denna underbara film kan få ett långvarigt och ärligt förhållande. ska göra klart en vit mössa också. den blir riktigt bra :) ser ut som en äkta vintermysig mössa.

nu sk ajag iaf parkera mig i fåtöljen med filten å ha en lika skön måndagskväll som jag brukar ha varje måndag. det känns som min mysdag. anyway. ha en trevlig kvällimage14
bara för att du är världens bästa bror.

Kommentarer

  • erica säger:

    jag sa ju att filmen är bra :)

    2007-12-17 | 19:31:27
  • erica säger:

    jag sa ju att filmen är bra :)

    2007-12-17 | 19:31:46

Kommentera inlägget här: