Emelie

Love the life you live - live the life you love

jul

Kategori:

ja vi kan börja  med fredagen. va på stan med min erica å myste. sen var det dags för lite eastern för min å anna. så vi käkade där sen drog vi till lugnvik på fiesta. det va sjukt najz. sen drog vi in till stan på en annan fest. sjukt kul kväll.

sen i lördags va jag bakis å bara kollade på film hela dagen typ. grinchen kollades det på :)

sen i söndags bytte jag å anna julklappar, å sen bar det av till momma  å moffa enligt tradition. vi käkade älg å spelade rappakalja å moffa läste även en saga. hihi.
 sen va det julafton å då fick jag övningsköra i typ två timmar bara för att vi skulle ha nåt å göra. sen kom feta släkten å julfirade å fick en himla massa saker. sen åkte jag till pappa å fick julklappar. det va en mysig jul. å nu idag ska jag bli fet å kolla på oc säsong nummer 4 :)

image19
Anna å jag i fredags lagomt roliga.


Moffa läste sagor. å va tomte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: