Emelie

Love the life you live - live the life you love

hottentotter

Kategori:

ja idag va jag å josefine hottentotter å ottar en bushmen på våran redovisning. det va spännande. vi såg nog ut som nå smutsiga grottmänniskor eller nåt.:P folk som stog utanför klassrummet å kolla in å skrattade. yes.

igår va jag hos jon å hängde. det va väl angenämt. förutom att jag suger på 007 på xbox. men jon jag bjuder på den.:)

efter det tog jag 23.15 bussen hem, det är alltid lika läskigt. alla som åker stadsbussarna relativt ofta vet nog vem han med krullet/afro är. hur som helst, så kör ha alltid helt galet fort 23.15. huvva det är som rysk roulette.

har nu suttit i fåtöljen å kollat på lite oc å sticka klart min gula mössa. najz att den äntligen är klar.. så nu har jag såklart börjat på en ny. den är ljusgrön.blir nog lika najz som dom flesta..:)

är helt galet hungrig nu. inte ätit sen frukost å enligt papi så blir inte maten klar förrns om en timme. efter det funderar jag på å åka till mamma å ta en långhelg där. bara en lektion imorrn så jag å anna skulle till gb å ta ett morgonåk men eftersom min nacke fortfarande inte är bra så blir inte det. vi ska däremot inviga pause efter lektionen. har förövrigt spökbollsturnering på lektionen. vilket jag inte heller kan va med på ändå fast jag gärna hade velat. damn. men men. hellre sitta å lyssna p musik å kolla på än å få ännu ondare i nacken.

ska inte jobba i helgen vilket känns helt sjukt. första helgen som jag inte ska jobba på jag vet inte hur länge. typ när jag va i frankrike. åhh det ska bli så skönt. det va tänkt att vi skulle dricka alkohol hos anna imorrn men jag tror vi skippar det. hon har match både imorrn å på lördag å så.. vi tar nog det nsta helg istället..:)

borde göra min historiauppsats som ska va inne imorrn nu, men jag tror jag väntar tills efter maten eftersom jag är så hungrig så jag knappt kan tänka. hoppas på att elias teori om att sistaminuten arbeten alltid blir bäst. stämmer nog ganska bra. men vi får se hur det blir.
image6

å jag å lillebror är så söta. have a nice weekend. peeeez

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag kan av nyligt förvärvad erfarenhet berätta att sista minuter jobb alltid blir bäst!

    2007-12-06 | 19:57:42
    Bloggadress: http://bananna.webblogg.se

Kommentera inlägget här: