Emelie

Love the life you live - live the life you love

hey hey, I wanna be a rockstar

Kategori:

sitter här hos mamma å chillar. åkte hit igår för att ta en lite längre version av helgen eftersom jag är ledig idag. :) sjukt skönt.

igår va det en ganska spännande dag. väldigt speciell iaf. va glad hela dagen lång. å sen fick jag veta att jag är den typiska benjamin syrsa. det va ju lite chockande men jag klagar inte för han är fett cool. :) övningskörde igår kväll med moffa. va ganska kul för han ville försöka få mig att förstå hur halt det egentligen va så han sa typ så fort jag körde ut på nån gata eller liknande å hade låg växel i så hörde man "GAAAASA" å det va så kul å slira omkring å att jag faktiskt fick det. åhh lilla moffa. eler ja..liten å liten. ni tänker säkert engammal skruttgubbe men inte det! på ynka 56 år gammal å hurtig som ett djur så har vi min moffa. ojoj. han har garanterat bättre kondition än mig. :P hur som helst så slira vi omkring där i hans monstersubaru, jag tycker den bilen är lite läskig å köra med eftersom den är så stor. den är lätt å köra med eftersom den är så ny vilket är positivt men för att jag ska se över huven så måste jag höja stolen å det orkar man aldrig göra. så där sitter man. å måste göra halsen två dm längre varje gång man måste spana. :P

nu ska jag snart på staden med lillebror. vi ska kika om vi kan hitta några julklappar. gjorde förövrigt en mössa åt han igår. åh jag fick höra av papi att det nog va den snyggaste mössan hittills som jag har gjort. det va glädjande :)

ikväll ska jag å min lilla solstråle erica eastern å äta massor med mat. därför så fastar jag idag å nöjer mig med den yogurt jag har ätit. ska försöka iaf :P sen ska vi väl mysa, kanske skapa ännu ett kärleksbarn? :P

imorrn så blir det fest för full rulle. har köpt en himla massa alkohol iaf :) jag ska bli MONKEYDRUNK! alltså apfull

ett fetminus på min positiva dag är att NFI är cp i huvudet. jag ringde å skulle boka tid igår men då sa nån liten bitch bara, "ehm näää vi har inga tider" hur kan man säga så? man måste väl få boka tid i typ februari om man så vill? dte va väl inte direkt min tanke men dom måste ju säga nästa gång dom har en ledig tid istället för att säga att dom inte har nån tid, ussch. så därför ringde jag katta å bokade tid. så jag får va långhårig till den 3 januari tyvärr. hade velat klippt min nu innan jul/ nyår. men men.

näe nu ska jag borsta tänderna etc. ha en bra dag. image11
       "vi kan ju alltid va konstant fulla fram till nyår"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: