Emelie

Love the life you live - live the life you love

Grattis Erica!

Kategori:

grattis min ängel, hoppas du får världens bästa dag. å grattis till Pierre oxo.

ligger här i sängen å velar om jag ska dra på skolan eller inte. redan försovit mig så jag missar första lektionen. andra lektionen är franska där vi just nu inte gör något vettigt. sen har vi hål i en evighet å sen block där vi ska träna inför vår torsdagsöverraskning. så denna dag känns bara sjukt meningslös. dock så har vi ju engelskaredovisning imorrn å ska lämna in en uppsats å skriva en uppsats på historian så jag skulle behöva hämta lite papper. men jag känner egentligen att jag bara inte orkar. skönare å ligga här. dessutom är bror sjuk å nån borde hålla han sällskap. den stackarn.

jaja vi får se hur det blir. har som sagt inget vettigt idag, men jag åker nog in till sista lektionen ändå. lika bra eftersom jag ändå måste hämta mina notes.

hade en grym dröm alldeles nyss. tänk att han va med i drömmen, det va ett tag sen sist. välkommen tillbaka!

känner för barnfilm hela dagen. synd att våran video är paj så jag måste åka till mamma om jag ska se nåt sånt. tur att det finns en massa nya på min dator som jag inte hunnit sett. :)

kollade på meet the robinsons igår. va sjukt okoncentrerad hela filmen så jag måste ge den ett nytt försök. så jobbigt å kolla på datan dock. blir ju så varmt här inne. man tror inte att en liten laptop värmer men min kokar ju över känns det som.

näe nu börjar det kurra i min mage.

image15

grattis min solstråle :)

Kommentarer

  • erica säger:

    TACK! :D

    2007-12-19 | 22:30:34

Kommentera inlägget här: