Emelie

Love the life you live - live the life you love

gangstarr

Kategori:

ja här står jag med mina rosa hörlurar i biblioteket å lyssnar på gangstarr. har fått lite plugg gjort medans jag väntar på anna. vilket är rätt bra eftersom vi har sååå mycket nu så om alla låter mig vänta på skolan i evogheter så kommer de nog bli bra tilslut.:P just nu håller jag på med engelskan å en redovisning om "the American Dream" jag har fått i uppgift att skriva om Arnold Schwarzenegger. haha. rätt kul faktiskt. å är rätt stolt att jag kan stava hans efternamn.:)

jag å anna ska iaf iväg på pause å se vad som händer där när hon har kommit in till stan. news är ju stängt för renovering så där bröts den traditionen för en stund.  sen ikväll vet jag inte vad det blir. kanske till anna eller så blir det att jag pluggar vilket jag borde. kuuul å plugga på en fredag kväll men just nu känns det som att jag inte har mycket till val. skönt å få undan allt när man har orken. gjorde klart min gula mössa igår sen gjorde jag en grön. började även på en lila. alltså jag är hyfsat snabb känns det som :P kollade iaf på tv å stickade mössor det va mysigt.

för övrigt första helgen jag inte ska jobba på jagvet inte hur länge.. det ska bil så skönt å få sova ut riktigt, visst att jag gjorde det igår trots att jag började 8.15. hann till sista lektionen iaf.

jaja nu ska väl anna börja närma sig snart så nu ska jag skriva klart det här.


todiloo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: