Emelie

Love the life you live - live the life you love

fu-gee-la

Kategori:

usch jag är så less idag, riktigt negativ. å då har jag ändå bar avart vaken i typ 20 minuter. men ibland vaknar man bara å vill ligga kvar där hela dagen. hade det vart en vanlig dag hade jag gjort det utan tvekan. typ stängt av mobilen låst in mig å bara legat där. ussch. hatar å va på sånt här humör. det är så tråkigt. visst att det händer typ en gång per år att jag vill ligga i sängen hela dagen utan att träffa eller prata med nån. men idag hade det vart skönt. synd att vi har redovisning å att jag inte kan ligga bekvämt så det hade inte vart nån mening ändå.

har så ont i nacken å jag är så less på det. igår när jag skulle försöka sova gick det ju såklart inte. vet inte hur många timmar jag satt i sängen å va grinig. först i lördags blev jag väckt två gånger av mobilen, i söndags blev jag väckt en gång av fredrik, å igår blev jag  väckt av Johan å då kunde jag dessutom inte somna om på ett bra tag, å sen igår kunde jag inte somna. å sen hade jag planerat att sova hela dagen idag. eller iaf till halvfyra då vi börar skolan. trodde jag, tills josefine berättade att sören är totalt borta i huvudet å skicka ett mail om att vi skulle börja klockan två istället. så gör man faktiskt inte. speciellt eftersom lektionen innan som gick bort inte änns är hans. USCH. typiskt sören å göra så. åh jag är så negativ idag. det lär ju bli bättre när ottar ska va typ en representant från en liten by i sydafrika å ha brunfärg å bastkjol på sig. det blir najz iaf..:)

jaja, nu har vart negativ i en halvtimme så nu ska jag bli glad igen, å det är endast för att Mikkel Bang är en het jevfel, å att det blir öl på fredag. jag å erica får äntligen starta våran idé om att va full fram till nyår.

image4

Kommentarer


Kommentera inlägget här: