Emelie

Love the life you live - live the life you love

fredagstradition

Kategori:

eastern, ja det har blivit en liten tradition så här på redagar. men ja. jag å anna kan bara inte få nog av den där förbaskat goda maten. :) sen ska vi till henne å spela spel :)

måste dissa ner lite på dagens teknik. ja jag har en ny plattv och en laptop. om jag då vill kolla på alla filmer å serier jag har på datan på tvn så måse det ju gå?! men näe. bror har vart ner å kikat å kablarna som finns funkar bara till gamla tv-apparater. vad är detta? dom tillverkas ju knappt längre. näe jag är besviken. för när jag har min nya tv som är mkt större så vill jag inte sitta å kika på datan?! huvva

funderar på å beställa från caliroots. hitta en massa fina saker. men vi får se. ska skriva in mig på körskolan i januari så.

dagens modediss lyder: glansiga färgglada leggins? whaaaat? soooo 80's

image25

Kommentarer


Kommentera inlägget här: