Emelie

Love the life you live - live the life you love

ett samtal mellan mlisan å nanna

Kategori:

Anna- har du hört nåt från öjvin då?
Emelie- Öjvin? vem är det?
Anna- ja men du vet, han från i lördags.
Emelie- jahaaaaa, han! näe det har jag inte å det vill jag inte heller.
Anna- men vafan om han ber om ditt nummer får han väl för fasen ringa oxo.
Emelie- men du anna. hur ligger det egentligen till med mitt kärleksliv numera?
Anna- nja ajag vet inte. jag tror det är ganska lugnt för dig nu faktiskt.
Emelie- jo jag vet. men du är ju min kärleksgud å måste veta sånt.
Anna- jaa jag har ju en kristallkula hemma endast för dig.
Emelie- vill du dinera tillsammans på lördag afton?
Anna- ja men det hade vart najs.
Emelie- en snusprilla har viskat i mitt öra att du är singel? (på dalmås)
Anna- hahahah
Emelie- fyfaaaan va tråkigt du ä, det ä så att klockera stanna. (på dalmås) näe men ska vi kolla på masjävlar då? det va ett tag sen? å tomten är far till alla barnen? aa.

haha så kan det låta när jag å anna pratar i telefon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: