Emelie

Love the life you live - live the life you love

drop it like it's hot

Kategori:

oh ja. denna kväll blev ju kanske inte som räknat. en massa folk som skulle komma hit till anna å fortfarande sitter vi här själv å har nu blivit konstiga av allt kedjesnusande å drop it like it's hot. jaa den låten får en att göra saker som man inte trodde fanns inom sig. då syftar jag på sättet att digga en låt. oh ja vi har haft mycket vackra sittande dansmoves. sen gick vi in till köket för att leta vin. inget vin hittade vi men vi hittade öl. äcklig öl men watta fuck. jag körde nån slags hästdans i köket i cirklar å anna joinade mig snart. åh va läckert dte måste ha varit. sen sattes det på kom igen lena å ja då sjöng vi falskt och högt å jag använde en leksaksdammsugare som mik. mycket vackert. sjukt skum kväll det blev iaf. nu sitter vi på annas rum å dricker öl å hon sätter på bindningar på sin vackra capita:)

vi va iaf på eastern tidigare i afton. dte va najs men dte va typ slut på allt. ingen kyckling eller nudlar första gången. tragiskt.com säger jag om dte. andra gången fanns dte bara lite kyckling men då fanns det iaf nudlar. sen gick vi illamående genom stan å mot bussen. där stog johan och sin vän. vi pratade på och jag tackade för förra helgen då han räddade mig från en 35-årig man som ville att jag skulle följa med å äta. jag sa nej men ändå så förföljde han mig tills jag träffade johan. sen gick johan vidare och 35-åringen ploppade upp igen för han hade tydligen stått nånstans i bakrunde å väntat. jag sa att jag skulle med bussen å han sa nää jag kan betala taxi åt dig sen. jag sa men jag är 17 år för guds skull. han fortsatte trots det så då hoppade jag på nån snubbe som hade vart på fest tidigare. å då blev jag äntligen av med han. ojoj. det var förra helgen då johan halvt räddade mig. thihi det va kul det.

näe nu har anna satt på sina bindningar så nu kan hon va social igen. ha en kul kväll. peeeace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: