Emelie

Love the life you live - live the life you love

cleant'

Kategori:

anna höll med mig om att jag skulle starta en blogg eftersom det tydligen är störigt med för mkt text i bilddagboken. whatever. nu är det gjort iaf.
 sjukt clean dag. vilket är ovanligt för en måndag, men det va den iaf. började med lite pizza till frukost..onyttigt as hell men gott. sen blev det lite skola. först franska där jag å Mette snacka old times å skratta så vi fick ont i magen. Emelie- vad va det dina fiskar hette?
Mette- Mini och Stången.
å så där höll det på. sen blev det matte. kändes sjukt bra eftersom jag första gången i matteB förstog nånting. jobbade på helt sjukt bra, typ alla uppgifter jag ska göra innan provet. därefter så drog jag å anna ner på we en sväng. jag köpte ett par sjukt cleana shoez. röda med mörkröda prickar gravis. i just lööööve 'em. eller nåt..;) kirrade även en greenade tröja som matchar min bandana.:) ikväll ska jag försöka få lite nytta gjort. typ plugga tills jag dör. kommer förmodligen inte bli av eftersom jag är the number one på å skjuta upp saker till sista dagen. så det lär väl bli så även ikväll så jag kommer hoppa ut genom balkongen lagom tills imorrn kväll. or n000t.
anna å jag har även planerat in morgonbräda på fredag. ska bli cHill.
that'z all for this monday. peez

Kommentarer

  • Elias säger:

    Första som kommenterar din blogg.. Yeaaah!.
    O då har jag en bra sak att säga. Dom bästa arbetena man gör när man pluggar, de e dom man gör sista dagen, blir som dom som e bäst, så är det iaf för mig:D

    2007-12-03 | 18:02:39
    Bloggadress: http://eliasg.blogg.se

Kommentera inlägget här: