Emelie

Love the life you live - live the life you love

Bonde söker fru

Kategori:

idag har jag vart på skolan å ja gjort ingenting.. eller jag har fått veta att jag suger på matte å att jag aldrig kommer lära mig åsså har jag skrivit en uppsats på historian. sjukt drygt. kan inte lärarna förstå att sista veckan innan jul så pysslar man å kollar på film?

anyway. imorr blir det iaf lov. fast vi har ju redovisning imorrn oxo så dte va inte så chill ändå. men ikväll så är det veckans höjdpunkt! Bonde söker fru, the last episode. känns lite sorgligt. det är ju så gulligt allt det där. alla är så kära :) men ikväll är det iaf sista avsnittet.

är som vanligt hungrig som ett djur. har vart så hungrig på senaste tiden. typ som senaste veckorna. brukar inte ha nån större matlust men nu så kör magen på å kurrar så jag ska bli julfet. smakade på pappas ischoklad å kollade på one tree hill igår. det va så mysigt. har iaf börjat kolla på one tree hill från början. kollade på det en gång i tiden å nu tänkte jag att jag ska börja igen å verkligen förstå vad som händer. det är sweet.

ikväll ska jag kolla på bonde söker fru sen måste jag ju hinna kolla på the notebook snart innan jag får abstinens oxo. laddade hem den igår. å det är utan tvekan världens finaste film. man blir så rörd. å anna din lilla galning som inte har sett den.

det va väl allt strunt jag kunde slänga ur mig idag. på återseende imorrn då ni ska få läsa om en extremt kul och spännande överraskning.image17

Kommentarer


Kommentera inlägget här: