Emelie

Love the life you live - live the life you love

benjamin syrsa

Kategori:

jaa idag har jag vart Mr. Syrsa. det va väl kul. visst att jag har skämt ut mig för god framtid å aldrig kan visa mig på skolan igen men den bjuder jag på :) för jag va inte bara benjamin syrsa. jag dansade omkring där framför cirka 70 personer alldeles själv. det ni.

anyway. nu är det lov. det är C-L-E-A-N-T! ska bli så skönt å bara sova halva dagarna. jag å anna firade detta med att fika på törners, som numera är riktigt fresh. där träffade vi torbjörn å robin å jesper å åsa. det va najz.

ikväll vet jag inte vad det blir. kanske bara chilla. ska iaf övningsköra. synd att det inte är lika halt nu som det va förra veckan. det va ju riktigt roligt. sen kanske jag tar med mig bror till momma å moffa å myser lite. kan va en idé. imorrn blir det nog öldrickande iaf. enligt anna :)

nu ska jag iaf laga mat åt familjen Brandén.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: