Emelie

Love the life you live - live the life you love

älskade bror

Kategori:

ja min bror är nog den sötaste som finns. hittade hans bilddagbok nu. å där nämndes det att han saknade mig å hoppades att jag skulle komma hem snart vid ett tillfälle å massa sånt :)

kan även meddela att jag å tim tha tysk har startat en ny klubb. han va tydligen ordförande å sa att han får nu spanka mig hur mkt han vill? w000t säger jag bara :P flummTim.

jag vill sussa nu men jag pallar inte. det är ju scrubz så jag håller mig nog vaken ett tag till.

jag å anna kom igår framtill en sak. vi ska skapa "dagens modediss"

Dagens modediss lyder: krusat hår är sooo 90's.
image23
emelie och tims skrattklubb?

Kommentarer

  • Emma säger:

    haha,ah lite. =) men tack så mycket! =) ha en mysig dag!

    2007-12-28 | 09:44:34
    Bloggadress: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här: